Професійний розвиток науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти передбачає безперервний процес набуття нових та вдосконалення раніше набутих професійних та загальних компетентностей, необхідних для професійної діяльності, передбачає постійну самоосвіту, підвищення рівня професійної кваліфікації, участь у програмах академічної мобільності, стажування та інші види і форми професійного зростання. Карантинні обмеження внесли корективи у формат проведення підвищення кваліфікації, але не стали на заваді професійного зростання викладачів кафедри.
Викладач Пилипенко-Фріцак Н. А. пройшла дистанційне науково-педагогічне стажування «Фахові мови і сучасні підходи до їх викладання: досвід країн ЄС» на базі філологічного факультету Північного університетського центру міста Бая-Маре (Facultatea de Litere, Centrul Universitar Nord din Baia Mare), Румунія.
Програма науково-педагогічного стажування охоплювала питання загальних підходів використання інформаційних технологій у викладанні гуманітарних дисциплін, ролі інтерактивних методів навчання в формуванні професійної компетенції та особливостей технології дистанційного навчання студентів мов в умовах карантину. Особливої уваги було надано питанню «Україна у контексті формування єдиного європейського освітнього простору», під час обговорення якого організатори та учасники стажування оцінили здобутки, проблеми та перспективи інтеграції України в європейський освітній та науковий простір.
Завдяки семінару-тренінгу учасники стажування долучилися до практики роботи європейських викладачів, які представили сучасні методики викладання та навчання. За результатами роботи стажування виданий збірник тез науково-методичних доповідей «Professional languages and modern approaches to their publication: the experience of EU countries», у якому представлено доробок викладача «Формування професійно орієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови» та надіслано Сертифікат участі у стажуванні.